-->

niedziela, 23 czerwca 2013

Ciąg dalszy game dev-u



Ostatnie miesiące nie pozwalały na chociażby zaczęcie czegoś nowego. Najpierw projekt Droid Painters na konkurs Samsunga, a ostatnie tygodnie to tylko i wyłącznie praca magisterska. Na szczęście ostatnie dni są już luźniejsze i można zacząć pisać coś nowego. Nie jest to żaden rewolucyjny pomysł, zresztą możecie zobaczyć na poniższych zrzutach przedstawiających wczesny prototyp. 








Dlaczego robię coś co już jest na markecie? Większość tego typu gier moim zdaniem ma złą fizykę. Motocykl albo klei się do podłoża, albo działa bardzo duża grawitacja lub jest ona stanowczo za słaba. Dodatkowo chciałbym aby grafika była "rysowana" ołówkiem, czyli była bardzo prosta ale jednocześnie wyróżniająca się z wielu gier. Na trasie powinno znaleźć się wiele ciał dynamicznych, to znaczy takich z którymi motocykl będzie miał interakcję (kłody, skrzynki, belki, kamienie, samochody itp.). Dodatkowo jest to świetne ćwiczenie i nauka Box2D w libGDXie. 

Co później? Na pewno zakup telefonu z Windows Phone i przeportowanie Teetera Pro oraz produkcji o której tutaj piszę na telefony z systemem Microsoftu. Im wcześniej tam jesteś tym lepiej, system ma potencjał i myślę że będzie umacniał pozycję wśród Androida i iOS.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza